About Me

My photo
Казвам се Апостол Апостолов и съм икономически журналист повече от 20 години. Работил съм за Деловия портал Econ.bg, електронното издание на телевизия Bulgaria On Air, телевизия Канал 3 и агенция БГНЕС. Бил съм и кореспондент на национални медии от Лондон. Ресори: енергетика, инфраструктура и транспорт. От 2020 година живея в Белгия. Работя и специализирам в логистична компания. Блогът ми развивам от началото на 2012 година с теми в енергетиката, „зелената енергия“, съпътстващата инфраструктура, ВЕИ и тенденциите в секторите. Интерес за мен представлява политиките в района на БЕНЕЛЮКС. .................... Ik ben Apostol en ik ben geboren in Bulgarije. Ik woonde vroeger in Sofia, maar nu woon ik in Hasselt. In Bulgarije was ik vroeger leraar Bulgaars en was ik ook journalist. Ik heb interesse voor energie en politiek.

Tuesday 6 August 2013

Булевард „Владимир Вазов“ ще бъде ремонтиран

Снимка: Metropolitan.bg

Булевард „Владимир Вазов“ ще бъде изцяло ремонтиран със строежа на третия лъч на метрото, съобщи днес шефът на метрополитена Стоян Братоев. Плановете са дългата 16 километра отсечка да започнат през 2014 година. След построяването кварталите в Източна София ще имат директна връзка с центъра и жп линията за Перник. Ще бъдат изградени 19 станции.

Трасето по бул. „Владимир Вазов“ ще има четири открити станции на кръстовищата с улиците: „Стоян Доспевски“, „Витиня“, „Васил Кънчев“ и Макгахан, поясниха през юни за „Блогът на Апо“ от метрополитена.

Предвидени са надземни буферни паркинги, както и нова автогара. Движението на железницата по „Владимир Вазов“ до моста „Чавдар“ ще става надземно по естакада, подобна на тази от първия диаметър, но няма да бъде закрита. В тунел влакът ще влиза от малък градски театър "Зад канала". На Орлов мост ще има връзка с най-старата линия „Люлин“- Младост“. Следващата пресечна точка е на кръстовището между булевардите "Патриарх Евтимий" и "Витоша" третата линия на метрото ще прави връзка с втората. В района на „Овча купел“ мотрисите отново ще излязат на повърхността. Последните две спирки също ще бъдат подземни. Планът е участъкът да е готов  до 2018 година.

Повече информация за развитието на третия метроучастък може да прочетете тук  

No comments:

Post a Comment