About Me

My photo
Казвам се Апостол Апостолов и съм икономически журналист повече от 20 години. Работил съм за Деловия портал Econ.bg, електронното издание на телевизия Bulgaria On Air, телевизия Канал 3 и агенция БГНЕС. Бил съм и кореспондент на национални медии от Лондон. Ресори: енергетика, инфраструктура и транспорт. От 2020 година живея в Белгия. Работя и специализирам в логистична компания. Блогът ми развивам от началото на 2012 година с теми в енергетиката, „зелената енергия“, съпътстващата инфраструктура, ВЕИ и тенденциите в секторите. Интерес за мен представлява политиките в района на БЕНЕЛЮКС. .................... Ik ben Apostol en ik ben geboren in Bulgarije. Ik woonde vroeger in Sofia, maar nu woon ik in Hasselt. In Bulgarije was ik vroeger leraar Bulgaars en was ik ook journalist. Ik heb interesse voor energie en politiek.

Tuesday 9 May 2023

Уволниха служител на белгийски хипермаркет, защото изял два банана

Служител на белгийската верига Colruyt е уволнен "за сериозно нарушение", след като е изял два банана по време на работа, разказа за странната случка местната медия SudInfo.

Инцидентът е станал в началото на март, но едва сега получил известност. Пред медията 40-годишния мъж разказал, че преди да отвори магазина преместил няколко тежки колички. Почувствал, че силите го напускат, а смяната едва започвала. Тогава прибегнал да се подкрепи с плода.

Официално служителите нямали право да се хранят в магазина, но веригата си затваряла очите, ако все пак някой похапне преди да отвори врати. Въпреки „мълчаливото съгласие“, случката не отбягнала на камерите и ден по-късно служителят бил уволнен – само месец след като постъпил на работа.

„Държат се с мен като с крадец и не искат да чуят моята версия. Винаги съм бил честен. Това ми е за урок и никога не бих направил същото отново“, оплакал се пред медията потърпевшият.

Мъжът опитал да се разбере приятелски с компанията, но ударил на камък. Не му оставало нищо друго, освен да си наеме адвокат и проблемът да се реши в съда. Случката обаче създава огромни спънки на вече безработния служител, тъй като други магазини се страхуват да го наемат.

Запитана за коментар от пресслужбата на Colruyt заявяват, че служителите официално нямат право да се хранят в магазините по различни причини, включително и от гледна точка на хигиената. "Всички наши магазини имат столова, където персоналът може да се храни на спокойствие", гласи становището на веригата.

No comments:

Post a Comment