About Me

My photo
Казвам се Апостол Апостолов и съм икономически журналист повече от 20 години. Работил съм за Деловия портал Econ.bg, електронното издание на телевизия Bulgaria On Air, телевизия Канал 3 и агенция БГНЕС. Бил съм и кореспондент на национални медии от Лондон. Ресори: енергетика, инфраструктура и транспорт. От 2020 година живея в Белгия. Работя и специализирам в логистична компания. Блогът ми развивам от началото на 2012 година с теми в енергетиката, „зелената енергия“, съпътстващата инфраструктура, ВЕИ и тенденциите в секторите. Интерес за мен представлява политиките в района на БЕНЕЛЮКС. .................... Ik ben Apostol en ik ben geboren in Bulgarije. Ik woonde vroeger in Sofia, maar nu woon ik in Hasselt. In Bulgarije was ik vroeger leraar Bulgaars en was ik ook journalist. Ik heb interesse voor energie en politiek.

Friday 14 June 2013

'Еконт" заблуждава клиентите

Некоректна търговска практика прилага компанията „Еконт“. На официалния сайт като услуга е описано, че клиентите може да се разплащат чрез ПОС терминал. На практика се оказва, че същите са само поставени без да функционират.

В раздел „Новини“ от 6 юни компанията се хвали, че услугата е достъпна в по-големите градове на страната, а самите терминали са поставени още на 22 май.

Реших да се възползвам от тази възможност и избрах конкретната фирма. За всеки случай изпратих запитване вчера до кол центъра, от където мъж ми отговори, че услугата е активна, дори ми изпрати линк с офисите в София, сред които е в „Младост 3“. 

Изненадана от информацията служителката направи запитване в въпросния кол център. За още по-голямо нейно и мое учудване и отговориха, че на сайта ги има, ама не работят. Съветът им бе: „Да отидат в най-близката банка и да си изтеглят пари“. Попитах има ли кой да ми даде обяснение защо съм излъган, отговорът бе "ми нищо не можем да направим, защото всички директори за заети на събрание". (Традиционен отговор на гузния в желанието си да си измие ръцете).

В крайна сметка отказах се от колета, който ще бъде върнат от отсрещната страна. След като написах рекламация, компанията ме увери, че в рамките на днешния ден ще помисли дали не може нещо да се направи. На мен пък ми остава да звънна и да го помоля да изпрати пакета с друг куриер. Случаят  смятат да го представя и на Комисията за защита на потребителите.

No comments:

Post a Comment